Hovoříme o budoucnosti mobility, ale to není tak úplně přesné. Zlomové okamžiky už se dějí, automobilový průmysl prochází největšími změnami od svého vzniku. Budoucnost však už nespočívá jen v nahrazení spalovacích motorů čistší alternativou či v ekonomičtější a udržitelné výrobě. Zaměřit se pouze na jednu dvě oblasti nestačí a automobilový průmysl už nemůže nadále fungovat sám o sobě. Budeme muset spolupracovat s infrastrukturou ve městech, protože i města dnes mají jiné potřeby, které je nutno zohledňovat. A současně musíme naši činnost propojit i se zákazníky samotnými. Pouhá přeprava z bodu A do bodu B přestává stačit, důležité je také jak. Na tom třeba staví nová značka "M", jež vznikla jako nezávislá značka společnosti Volvo Cars.

Služba nabízející specifickou formu sdílené dopravy se zaměřila na to, jakým způsobem lidé auta používají. Díky tomu jim může nabídnout stejný, na míru šitý komfort, aniž by takové auto museli nutně vlastnit. Lidé ve městech totiž přehodnocují klasické vlastnictví automobilů, což si vyžádá jeden směr nových změn v tomto odvětví − posun stávajících automobilových značek od formy tradičního výrobce automobilů k přímému poskytovateli služeb.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.