Zuzana Lhotáková pomáhala ve společnosti SAS stavět lokální tým a mimo jiné rozjela a vedla projekt Česko v datech. Posléze vedla globální marketingový tým působící na čtyřech kontinentech. Přestup do BSC (Banking Software Company) vnímá jako další výzvu, v rámci které může zužitkovat své zkušenosti jak z bankovního sektoru, tak ze softwarové společnosti.

„V BSC otevíráme nové obchodní příležitosti, a to především na zahraničních trzích. Současně posilujeme tým, implementujeme nové interní systémy a měníme procesy, abychom mohli realizovat kampaně a primárně skrze digitální kanály budovat povědomí o značce. Naším prvním cílem expanze je území Středního východu a soustředit se budeme především na oblast digitální transformace bank. Součástí plánu je i vybudování partnerské sítě,“ upřesňuje plány společnosti Zuzana Lhotáková.

V BSC se Zuzana Lhotáková zaměří na kompletní restart marketingových aktivit, které budou respektovat nový globální positioning společnosti. „S propagací našich produktů a pozicováním v mnohých ohledech teprve začínáme. To vnímám jako výzvu, ale i jako velkou výhodu,“ popisuje Lhotáková. 

Nová žena v čele marketingu vidí pro BSC velkou příležitost ve vznikajících nových tržních segmentech digitálních bank a otevřeném bankovnictví založeném nejen na nové legislativě PSD2. „Díky novým trendům v oblasti digital bankingu a open bankingu mohou bankovní instituce dopřát klientům jedinečnou zákaznickou zkušenost a být mu empatickým partnerem při realizaci jeho finančních potřeb. V této oblasti má BSC v rámci svého digitálního bankovního operačního systému myGEMINI hodně co nabídnout,” věří Zuzana Lhotáková ve vlajkový produkt BSC.

Související