Máte představu, jak váš podnik může předejít dopadům příští hospodářská krize? Na tuto otázku nemá odpověď skoro polovina vrcholových manažerů z více než 140 velkých českých společností, které se svou anketou oslovila společnost Aon.

"Na rozdíl od podniků z ciziny je na tuzemských firmách znát, že na možné zpomalení ekonomiky nejsou připravené, i když už nyní mohou učinit spoustu preventivních opatření," říká v rozhovoru pro HN Radovan Škultéty, šéf tuzemské pobočky Aonu. Jeho společnost firmám radí, jak předcházet různým rizikům, a zprostředkovává jim také pojištění.

Britský podnik, který ve svém oboru patří do světové špičky, každé dva roky zpracovává globální studii, v níž se korporátních manažerů ptá, co považují za největší rizika pro svůj byznys. Letos anketě dominoval právě strach z návratu hospodářské krize, která svět naposledy postihla před 10 lety.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč se české firmy přehnaně pojišťují?
  • Jak se dá v podnicích předcházet různým krizovým situacím?
  • Kdo může pohled českých manažerů na krizovou prevenci změnit?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se