Máte představu, jak váš podnik může předejít dopadům příští hospodářská krize? Na tuto otázku nemá odpověď skoro polovina vrcholových manažerů z více než 140 velkých českých společností, které se svou anketou oslovila společnost Aon.

"Na rozdíl od podniků z ciziny je na tuzemských firmách znát, že na možné zpomalení ekonomiky nejsou připravené, i když už nyní mohou učinit spoustu preventivních opatření," říká v rozhovoru pro HN Radovan Škultéty, šéf tuzemské pobočky Aonu. Jeho společnost firmám radí, jak předcházet různým rizikům, a zprostředkovává jim také pojištění.

Britský podnik, který ve svém oboru patří do světové špičky, každé dva roky zpracovává globální studii, v níž se korporátních manažerů ptá, co považují za největší rizika pro svůj byznys. Letos anketě dominoval právě strach z návratu hospodářské krize, která svět naposledy postihla před 10 lety.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.