Německý koncern Daimler zůstává největším výrobcem luxusních osobních aut na světě, těsně před BMW. Ale to je asi jeho jediné prvenství. V přechodu na elektromobilitu zaostává a většina jeho rivalů hospodaří efektivněji. Spolkové úřady koncern podezřívají, že také on se dopouštěl různých "triků" s měřením emisí.

Nový generální ředitel a šéf představenstva Ola Källenius, kterého valná hromada ve středu 22. května potvrdila ve funkci, tak bude mít starostí nad hlavu.

Švédský manažer se dostává na nejvyšší výkonné posty jako vůbec první cizinec v historii koncernu. Pomyslné žezlo mu předal šestašedesátiletý Dieter Zetsche, který řídil koncern od počátku roku 2006.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.