Podnikatel Michal Mička posílil svou pozici předního hráče na českém trhu s módou. Jeho společnost C2H Retail Holding se stala obchodním partnerem tradiční značky spodního prádla Etam v Česku. Mička informaci HN potvrdil s tím, že smlouvu s francouzskou firmou podepsal minulý týden.

"Chceme být partnerem Etamu nejen v Česku, ale i na Slovensku a v dalších zemích," řekl Mička. "Je to zajímavá značka, která zvyšuje naši atraktivitu," dodal. Podle něj spodní prádlo vhodně doplňuje portfolio C2H Retail Holdingu, do něhož už patří oděvní značka Pietro Filipi a prodejce koženého oblečení Kara. Etam je zároveň první značkou, kterou Mičkova firma nevlastní, ale má formou afiliační smlouvy výhradní oprávnění prodávat její zboží.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru