Světové módní značky představily nové modely pro letošní sezonu. Už se však neřeší jen barvy a střihy, ale také z jakých materiálů bylo oblečení vyrobené. Módní řetězec H&M v Česku nabízí třeba šaty ze zbytků pomerančů či přírodní alternativy kůže vyrobené z ananasu. Udržitelná móda, tedy taková, která nezatěžuje životní prostředí konvenčním pěstováním bavlny, nevzniká v továrnách s nelidskými podmínkami a neprodukuje spoustu oblečení nízké kvality, oslovuje čím dál více lidí.

Podle zprávy Stav módy 2019, kterou vydává konzultační agentura McKinsey & Company, firmy přecházejí na jiný typ obchodního modelu. Reagují tak na změnu spotřebitelského chování, ústup od vlastnictví ke sdílené ekonomice a oblibu malých, nezavedených značek. Zákazníci se začínají více zajímat o původ oblečení.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru