Dvě desetiletí Pumu basketbal v podstatě nezajímal. Až loni tato německá značka znovu oživila svou basketbalovou divizi. A to ve velkolepém stylu: znovu podepsala americkou basketbalovou legendu, dnes čtyřiasedmdesátiletého Walta "Clyda" Fraziera, s nímž spolupracovala už v 80. letech, aby z něj nyní udělala tvář značky. K tomu do své basketbalové stáje přizvala několik talentovaných mladíků, kteří dnes hrají v NBA, včetně například Deandre Aytona. Ze známého rapera Jay­-Z pak udělala kreativního ředitele celé divize − stará se o marketing basketbalového obutí a oblečení Pumy.

Že šlo o krok správným směrem, ukázaly prodejní výsledky Pumy za první čtvrtletí letošního roku. "Poslední období bylo historicky nejlepší, tržby i zisk byly rekordní. Cítíme se komfortně," uvedl šéf firmy se skákající šelmou ve znaku Bjørn Gulden. Tržby za první tři měsíce roku dosáhly 1,3 miliardy dolarů, zisk přesáhl 100 milionů dolarů. A tahounem dobrých čísel byl právě americký trh.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.