Dvě desetiletí Pumu basketbal v podstatě nezajímal. Až loni tato německá značka znovu oživila svou basketbalovou divizi. A to ve velkolepém stylu: znovu podepsala americkou basketbalovou legendu, dnes čtyřiasedmdesátiletého Walta "Clyda" Fraziera, s nímž spolupracovala už v 80. letech, aby z něj nyní udělala tvář značky. K tomu do své basketbalové stáje přizvala několik talentovaných mladíků, kteří dnes hrají v NBA, včetně například Deandre Aytona. Ze známého rapera Jay-Z pak udělala kreativního ředitele celé divize − stará se o marketing basketbalového obutí a oblečení Pumy.
Že šlo o krok správným směrem, ukázaly prodejní výsledky Pumy za první čtvrtletí letošního roku. "Poslední období bylo historicky nejlepší, tržby i zisk byly rekordní. Cítíme se komfortně," uvedl šéf firmy se skákající šelmou ve znaku Bjørn Gulden. Tržby za první tři měsíce roku dosáhly 1,3 miliardy dolarů, zisk přesáhl 100 milionů dolarů. A tahounem dobrých čísel byl právě americký trh.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru