Když člověk čte zprávu o prezidentských ambicích majitele televize Barrandov a hypermoderátora Jaromíra Soukupa, nutně ho napadne, že časy se mění. Zatímco dříve si politici kupovali televizní reklamu, aby měli šanci na úspěšnou kandidaturu ve volbách, dnes je kandidatura formou reklamy na televizi.

Tím by se také dala celá zpráva odmávnout, protože představa, že by se Soukup mohl skutečně zjevit na Pražském hradě ve významnější pozici než coby držák na mikrofon, patří do žánru politické crazy-komedie.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Opravdu se může stát prezidentem dosavadní prezidentův šašek?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se