Když Herbert Diess před rokem usedl do ředitelského křesla německého Volkswagenu, slíbil zaměstnancům, že je povede "do jisté budoucnosti". A k vysoké ziskovosti. Rok je krátká doba na to, aby se mohlo hodnotit, nakolik je šedesátiletý rakouský manažer ve své funkci úspěšný. Tím spíše, že podmínky, v nichž automobilky hospodaří, se zhoršily a vyhlídky na roky dopředu nejsou příznivé.

Německý list Handelsblatt má ale jasno: "Herbert Diess jako předseda představenstva neuspěl. Přinejmenším podle hodnocení současného stavu," poznamenal minulý týden. Herbert Diess podle něj příliš riskuje tím, že jednoznačně sází na elektromobilitu. Předsevzal si, že z Volkswagenu učiní největšího světového výrobce elektroaut.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • V placené části se dozvíte, proč si Diess vysloužil přezdívku zlý pes a na co nejvíc naráží u odborů, které ho nemají v lásce. Ve kterých dalších zemích chce VW rozšiřovat své výrobní kapacity?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.