Společnost Dataweps vyvíjí nástroje a software pro oblast e-commerce a on-line retail. Co všechno jste pro firmy podnikající v této oblasti schopni zajistit?

Pro naše klienty řešíme především automatizaci produktové analytiky. Pokud jste například společnost jako Alza nebo Mall, potřebujete vědět, za jaké ceny prodávají produkty vaši konkurenti a které zajímavé produkty vám chybí v portfoliu. Navíc automaticky umíme vhodně "přelévat" marketingové náklady na jednotlivé produkty, aby se efektivně vynakládaly podle toho, jakým způsobem je lidé kupují.

V neposlední řadě naši klienti využívají i software Disivo, aby pomocí něj dokázali nastavovat optimální ceny a udržovat tak dlouhodobě svou konkurenceschopnost a ziskovost.

Zmínil jste Disivo. Tento nástroj tedy umí pohlídat ceny na e-shopu vůči konkurenci. Co dále dokáže?

Zmíněnou funkcionalitu, sledování cen u konkurence, využívá například největší tuzemský on-line prodejce Alza. Na internetu ale nejde jen o hlídání, jde především o schopnost správně reagovat. Jaká je optimální cena za konkrétní produkt − například Apple AirPods? Je to 4199 Kč, 4099 Kč, 3999 Kč, nebo je cena úplně jiná? To je otázka, na niž se na internetu pro každý e-shop s více než sto tisíci položkami mění odpověď prakticky každou vteřinu − a na tuto otázku našim klientům pomáhá Disivo najít odpovědi. Díky němu tak dokážou obstát v tvrdé konkurenci a zůstat v zisku i díky tomu, že z každého produktu doslova "vyždímají" maximum.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se