Svět kolem nás se mění jakoby mávnutím proutku díky chytrým technologiím. Obvykle vítáme ty z nich, které jsou uživatelsky příjemné a jednoduché na ovládání. Nadšeně pak vítáme technologické vychytávky, které nás pobaví či dokážou ušetřit naši peněženku. Ano, vážení zákazníci, přichází éra reklamy v podobě sympatických videorámečků na okraji regálů a digitálních cenovek.

Obě technologické novinky mají potenciál změnit chování nás jako zákazníků a snad i proměnit nakupování v kamenných obchodech v mnohem příjemnější zážitek, než tomu bylo dosud.

1. Nejprve tedy nový typ reklamy promítaný ve formátu videorámečků složených do proužků (z anglického názvu video strips), které jsou umístěny na samém okraji regálu, ideálně ve výšce očí. Tato zobrazovací technologie umožňuje promítání krátkého videa, díky kterému se můžeme dozvědět něco nového o naší oblíbené značce, získat dodatečné informace o nových produktech či nás dokáže příjemně pobavit a někdy doslova i "vtáhnout do děje" v podobě interaktivního zapojení do komunikace s danou značkou.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru