Největší český dražební portál Aukro prožívá těžké časy. Od roku 2011 mu soustavně klesají tržby i celkový objem obchodů, které lidi přes jeho web uzavírají. Předloni se k tomu navíc přidala výměna jeho on­-line systému, která spoustu skalních uživatelů naštvala a z níž se zlínská firma ještě stále vzpamatovává.

"Dostali jsme kvůli tomu desítky tisíc zpráv, často plných nadávek, a já díky tomu objevil sprostá slova, která jsem do té doby neznal. Sáhli jsme si na dno, teď jsme ale z nejhoršího venku. Návštěvnost webu nám posledních osm měsíců v řadě meziročně roste," říká šéf Aukra Lumír Kunz.

Výměnu systému, která Aukro vyšla asi na 90 milionů korun, si při prodeji vynutil původní vlastník − polská Allegro Group. Tu předloni nahradila skupina českých investorů v čele se zakladatelem Aukra Václavem Liškou a fondem Leverage Technology, který zastupuje nynější šéf portálu Kunz.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč původnímu vlastníkovi Aukra v Česku plán boje s e-shopy nevyšel?
  • Kdy se zlínská firma dostane znovu do zisku?
  • A jak chce Aukro vydělávat na rozbaleném zboží?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se