Největší tuzemská pivovarnická skupina Plzeňský Prazdroj připravuje další, v pořadí už osmý takzvaný koncept. První značkový výčep s názvem Pilsnerka se má otevřít v nejbližších měsících.

"S Pilsnerkou chceme být cool pro mladší zákazníky, měla by nabídnout moderní interiér, samozřejmě skvěle ošetřené pivo Pilsner Urquell. V prvé řadě s konceptem míříme na velká města," říká marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Roman Trzaskalik.

Do konceptů investují v podstatě všechny velké tuzemské pivovary. Prazdroj, patřící do nadnárodního koncernu Asahi, je v tom ale jasným lídrem s víc než 130 značkovými provozovnami.

Firma se snaží vtisknout originální identitu hospodám každé své hlavní značky − Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast. Provozovatel je zpravidla franšízant, kterému pivovar poskytuje potřebný servis. Za poskytnutí licence pivovar inkasuje provize.

"Loni jsme otevřeli první Plzeňku, chceme postupně otevírat další. Přemýšlíme rovněž o konceptu hospody s pitím na stojáka. Mám radost z toho, že se nám daří rozšiřovat i Radegastovny mimo region kolem komína (Nošovice na severu Moravy, pozn. red.). Nedávno jsme otevřeli Redegastovnu v Opavě a otevíráme Vyškov," dodává Trzaskalik s tím, že takzvané koncepty jsou něco, co funguje.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

Vaclav Blazek 04.04.2019 10:44
Já nechci v Turnove Branik vycep, ale radeji Radegastsku. Hlavne, aby ty piva se lisila v chuti.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru