Karel Taschner (46) se může pochlubit více než 20 lety zkušeností v médiích, marketingové komunikaci a PR. Absolvent Technické univerzity v Liberci řídil externí komunikaci ve společnosti Hewlett-Packard pro ČR a SR, kde strávil 8 let. Následně nastoupil do Amazonu a úspěšně zvládl složitý komunikační projekt při vstupu společnosti do střední a východní Evropy. Poté přestoupil do společnosti Huawei, kde působil na pozici Senior PR managera, a před nástupem do Panattoni Europe vedl marketing a PR ve společnosti CPI Property Group.

„Panattoni Europe mi imponuje tím, že zdaleka nekomunikuje jen svůj vlastní byznys, ale jako lídr trhu se nebojí vystoupit s tématy za celý obor, a dokonce se významně angažuje i v oblasti rozvoje českých obcí. Nechci, aby to znělo jako fráze, ale tuto práci beru jako velkou výzvu, protože cítím, že má velký potenciál i mimo obzory klasického developmentu,“ řekl Karel Taschner.

„Komunikace je v našem oboru naprosto zásadní, protože sklady a výrobní haly samy o sobě prostě nikdy příliš populární nebudou. Předpokladem k úspěchu je proto poctivá práce s médii a veřejností. To se nám potvrdilo v minulých letech, a proto jsme se rozhodli na dynamický růst byznysu zareagovat tím, že jsme angažovali Karla Taschnera, který v oblasti korporátní komunikace platí za jednoho z nejzkušenějších,“ sdělil Pavel Sovička, generální ředitel Panattoni Europe pro ČR a Slovensko.

„Těší mě, že mohu přivítat Karla na palubě. Úzce jsme spolupracovali již v minulosti při budování distribučních center Amazonu v Čechách i Polsku. Efektivní komunikace je klíčem k současnému dynamickému růstu sektoru průmyslových nemovitostí,“ řekla Anita Pietrykowska, ředitelka marketingu a komunikace Panattoni Europe.

Související