Podle odborníků na životní prostředí bude pitná voda jedním z důvodů budoucí velké migrace nebo světových konfliktů. Při pohledu na marketingové nabídky českých obchodníků můžeme být v tomhle ohledu v klidu. Ochotně zaplatíme desítky korun za lahev obyčejné vody, jejíž zázračné účinky nevzešly odnikud z laboratoře, ale maximálně tak z hlav kreativního týmu.

Etiketa prodává a společně s ní i víra, že rychle a snadno prospíváme svému zdraví. A kdo by do zdraví v PET lahvi neinvestoval, že? Navíc v člověku hlodá touha pořídit si něco lepšího. Běžná minerálka z českého vrtu? Dejte pokoj, tamhle stojí "exkluzivní artéská voda", "ledovcová voda" nebo "arktický pramen".

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru