Prodeje elektrokol letí po celém světě prudce vzhůru. Hodnota globálního trhu má letos dosáhnout sumy 6,9 miliardy dolarů (téměř 157 miliard korun), v příštích pěti letech se podle nejnovější studie Global Electric Bike Market dotkne hranice osmi miliard dolarů.

Byznys s elektrokoly se stává atraktivním pro stále více firem. A na prodeji bicyklů s akumulátorem chtějí vydělat i samotné automobilky. Řada z nich v poslední době oznámila, že budou vyrábět a prodávat vlastní elektrokola. Mezi nimi je i Škoda Auto, která v březnu představila koncept elektrokola Klement.

"Cílovou skupinou, kterou chceme oslovit, jsou pro nás především mladí lidé, kteří berou ohled na životní prostředí," popisuje Guido Haak, vedoucí managementu produktu Škody Auto.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Jaká je konkurence na trhu elektrokol, které firmy už je vyrábějí a které se na to chystají? A co je největší strašák pro evropské výrobce?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru