Prodeje elektrokol letí po celém světě prudce vzhůru. Hodnota globálního trhu má letos dosáhnout sumy 6,9 miliardy dolarů (téměř 157 miliard korun), v příštích pěti letech se podle nejnovější studie Global Electric Bike Market dotkne hranice osmi miliard dolarů.

Byznys s elektrokoly se stává atraktivním pro stále více firem. A na prodeji bicyklů s akumulátorem chtějí vydělat i samotné automobilky. Řada z nich v poslední době oznámila, že budou vyrábět a prodávat vlastní elektrokola. Mezi nimi je i Škoda Auto, která v březnu představila koncept elektrokola Klement.

"Cílovou skupinou, kterou chceme oslovit, jsou pro nás především mladí lidé, kteří berou ohled na životní prostředí," popisuje Guido Haak, vedoucí managementu produktu Škody Auto.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru