V průběhu času totiž školy přizpůsobovali "výuku" tak, aby i v rychle se měnícím prostředí byznysu byli topmanažeři stále schopní efektivně vést firmy i své zaměstnance. "Našimi studenty jsou kvalifikovaní lidé z velmi širokého spektra profesí, proto je nezbytné nabídku programů neustále vyvíjet a rozšiřovat. V manažerském programu MBA jsme zpočátku nabízeli šest specializací, které jsme postupně zvyšovali až na současných devatenáct, dále nabízíme i vzdělání v programech LLM a DBA," říká Simona Probstová, manažerka vzdělávání na European School of Business & Management. K trendu rozšiřování programu MBA, který tak více odpovídá současnému pojetí leadershipu, se připojila i Cambridge Business School, která v současnosti nabízí čtrnáct MBA specializací. "Když jsme v roce 2012 vstoupili na trh, nabízeli jsme sedm specializací. Každým rokem evidujeme narůstající počet zájemců téměř ve všech programech, u některých programů se jedná o meziroční nárůst až dvacet pět procent," vysvětluje jeden z důvodů rozšíření nabídky Blanka Frýbová, koordinátorka studijního oddělení CBS. Podobně je na tom Business Institut, který za deset let existence rozšířil nabídku z deseti na více než dvacet programů. "V poslední době jsme zaznamenali velký zájem u programů MBA se zaměřením na konkrétní obory, jako jsou PR, interní audit nebo cestovní ruch," upřesňuje Ivo Ducheček, ředitel společnosti Business Institut EDU.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se