Hned prvním svým projektem se David Šiška pokusil prorazit v zahraničí a chtěl umožnit studentům vybrat si školu po celém světě. Jenže udělal se svými kolegy příliš mnoho chyb, a projekt tak záhy skončil. O chvíli později se už ale stal manažerem a poté i ředitelem internetového obchodu s bytovými doplňky a nábytkem Bonami, jehož roční tržby přesahují miliardu korun.

"První firmu se nám nepodařilo rozjet, ale hodně jsme se na tom naučili. Chtěli jsme z toho mít celosvětovou platformu. Hledali jsme vývojáře a techniky. Podařilo se nám dát dohromady dobrý tým, ale dělali jsme spoustu chyb. Z té zkušenosti ovšem čerpám i ve své současné pozici," říká David Šiška.

S nápadem na vysílání studentů do zahraničí přišel už při studiu na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně, kde pracoval v neziskové organizaci AIESEC, zapojující vysokoškoláky do mezinárodních výměnných programů. Zde měl pod sebou svůj první tým lidí, který nabízel praktikanty na stáže. Poté vedl celou pobočku v Brně.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.