Za úspěšným byznysem stojí někdy taky náhoda a kus štěstí. U značky Danny P., která vyrábí luxusní kožené doplňky jako peněženky, tašky či pouzdra na telefony a notebooky, to tak minimálně v začátcích bylo.

"Měli jsme pár zákazníků z Cupertina. Jeden z nich si koupil za rok snad deset patnáct našich peněženek na iPhone i dalších věcí. Ukázalo se, že je to vysoce postavený člověk v Applu, dodací adresa byla Infinite Loop 1," popisuje Daniel Piterák. To, že se jeho výrobek zalíbil vlivnému zákazníkovi přímo z firmy Apple, následně pomohlo dalšímu rozšiřování jeho byznysu.

"Po nějaké době jsem si říkal, že se ho zkusím zeptat, jak se dostat do prodejen Apple. A asi po třech měsících se ozvali z jejich oddělení produktů, že o nás slyšeli a jestli bychom nechtěli spolupracovat. Náš první velký zákazník byl tedy Apple, který značku Danny P. prodával ve svých Storech ve Spojených státech," vzpomíná Piterák na moment, který byl pro tehdy začínající firmičku klíčový.

Psal se rok 2015 a Danny P. se tehdy stala vůbec první českou značkou, která se v amerických obchodech ikonické firmy prodávala. Byla s tím spojena přísná měřítka na výsledný produkt včetně například testů na propustnost mobilního signálu.

Zbývá vám ještě 60 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se podnikatel Daniel Piterák dostal k byznysu s koženými doplňky?
  • Jaké má se svou značkou Danny P. další plány?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se