Břeclavská firma Gumotex je po světě známá svými nafukovacími čluny či matracemi, ale dvě třetiny jejích třímiliardových tržeb tvoří dodávky pro automobilový průmysl. Letos proto přeskládala celou skupinu a rozdělila ji na dvě části − auto a pogumované textilie.

"Na rozdělení jsme pracovali už dřív s tím, jak ve firmě rostl význam výroby pro automobilky. To je odlišný byznys v porovnání s výrobou gumotextilií," popisuje František Pálka, šéf části gumotextilu.

Rozdělení má zjednodušit řízení firmy, která má celkem 1800 zaměstnanců. Vedení také lépe uvidí, jak se daří jednotlivým divizím. Zároveň má pomoct v tom, aby případné problémy jednoho odvětví neměly dopad na druhou část.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Jak bude společnost Gumotex po rozdělení vypadat?
  • Kolik dosáhla firma v posledních dvou letech na tržbách?
  • Do kterých automobilů přijdou v nejbližších deseti letech její sluneční clony?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.