Sázení na pobočkách, minimálně u lídrů tuzemského trhu sázek na sport nebo politiku, ještě není mrtvé. Ač se jeho pomalá smrt s nástupem digitalizace a s rostoucí popularitou takzvaných live sázek čekala. Celkově se v odvětví sice podíl off-line sázek propadl na jednotky procent, u Tipsportu a Fortuny ovšem stále věří, že pobočky mají budoucnost.

Domácí jednička Tipsport provozuje aktuálně spolu se sesterskou značkou Chance asi 1000 poboček (800 + 200). Dvojka Fortuna jich má kolem 600. A obě společnosti plánují do míst, kde se sází postaru, tedy s papírkem a tužkou, dál investovat.

Vklady na pobočkách Fortuny v Česku představují asi deset procent z celkových náběrů sázek. Loni podle generálního ředitele české Fortuny Davida Vaňka tržby z poboček rostly. "Když jsem do Fortuny před třemi lety přišel, dostal jsem od vlastníků úkol zrevidovat retail, tedy sázení na pobočkách. On-line přišel před deseti lety, od té doby do roku 2015 off-line nepřetržitě klesal. Pokud jsme ho nechtěli zrušit, museli jsme na pobočkách rozšiřovat služby. Nově tak třeba nabízíme i loterie," říká Vaněk. Další využití pro pobočky přichází právě v propojení se sázením po internetu. "Vsadíte si přes mobil v tramvaji, než dojedete na konečnou, vyhrajete, peníze se vám připíšou na váš on-line účet, na konečné vidíte pobočku a jdete si je k nám vybrat," popisuje.

Podobný optimismus vládne i u Tipsportu. "Růst náběrů na pobočkách v loňském roce nás příjemně překvapil. Přes internet dnes přijímáme 95 procent sázek, ale loni se tento údaj měnil už jen v promilích," říká šéf komunikace Tipsportu Václav Sochor.

Vyklizené pole

Do jisté míry je to na úkor menších sázkových kanceláří, které boj na této frontě vzdaly. SazkaBet provozuje dlouhodobě pouze on-line sázení, SynotTip je pouze na internetu od počátku tohoto roku a Victoria-Tip v září loňského roku skončil úplně.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Lídři českého trhu kurzových sázek jsou hodně vidět i jako partneři českého fotbalu.
  • Proč si mohli dovolit zrušení manipulačních poplatků při sázkách na pobočkách?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.