Skupina ČSOB plánuje příští rok nabízet služby Poštovní spořitelny pod svou značkou. Bance by se tak výrazně rozšířila síť poboček o přepážky České pošty a klienti Poštovní spořitelny by se mohli dostat k většímu spektru služeb. Záměr provozovat finanční služby na České poště pod modrým logem ČSOB je součástí nové tříleté strategie skupiny.

"Výsledkem nebude jen přemalování značky na poštách, ale také to, že klienti ČSOB i Poštovní spořitelny budou moci od poloviny příštího roku získat služby na kterémkoliv našem obchodním místě. Ať už v pobočkové síti ČSOB, nebo právě na České poště," potvrdil HN Jan Sadil, člen představenstva skupiny, který odpovídá za oblast retailu. Potvrzuje tím to, že banka se chystá sjednotit klientský IT systém s Poštovní spořitelnou.

Podle Sadila se letos pro klienty ještě nic nezmění. Chystané sjednocení jim napřesrok přinese změny k lepšímu, mimo jiné přehledné a cenově výhodné služby. Klientům Poštovní spořitelny i poté zůstanou dosavadní čísla jejich účtů. Skupina ČSOB má kolem 3,5 milionu klientů, Poštovní spořitelna jich má podle informací z minulosti kolem dvou milionů. Mnozí z nich ale nejsou aktivní, jsou například jen majiteli vkladní knížky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.