Otevřel jsem sociální síť LinkedIn a narazil na diskusi dvou personalistek. Jedna popisovala svou zkušenost s náborem lidí v zahraničí a druhá se pod příspěvkem divila, proč se o něčem tak zajímavém nepíše v médiích. "To je všude samý Babiš, ale aby někdo napsal o tomhle, to ne!" stěžovala si. Proč se zrovna o vaše služby, produkty a zkušenosti novináři nezajímají? Složitější vysvětlení je, že nám to zrovna zakázalo celosvětové mocenské spiknutí iluminátů, Bilderbergu a svobodných zednářů. Ale většinou to bývá kvůli některé z následujících příčin:

1. Pasivně čekáte. Novináři jsou sice napojeni na mnoho informačních zdrojů, ale to ještě neznamená, že musí být v obraze úplně o všem. Když sedíte a čekáte, jestli si vás náhodou všimnou, nemusí se to stát nikdy. Odhoďte ostych a dejte o sobě vědět.

2. Plošně bombardujete. Opačný extrém. Tak dlouho píšete na všechny strany o všem, co děláte, až si vás definitivně zablokují i v redakci časopisu Chatař a chalupář. Navíc s poznámkou, že jestli ještě jednou napíšete, upečou si vás na grilu s pohonem ze staré tatramatky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru