Lidé jsou součástí vizuálu

Hana Caltová, HR ředitelka, Kofola ČeskoSlovensko

DNA firmy tvoří její lidé. A jejich sepětí se zaměstnavatelem je to, co představuje tu nejcennější synergii pro růst a budování obrazu firmy. V Kofole na lidech hodně stavíme. Dáváme jim prostor k růstu a nabízíme možnost zapojit se do nejrůznějších rozhodování. Naše firemní kultura je velmi otevřená a názor každého je pro nás důležitý. Dvakrát do roka přicházejí sami zaměstnanci s nápady na zlepšení v rámci projektu interních inovací a nyní se mohou například spolupodílet i na strategickém projektu, ve kterém promýšlíme směřování firmy pro dalších 20 let.

Zaměstnanci jsou z našeho pohledu tvůrci dobré pověsti firmy, jsou jejími nejpravdivějšími ambasadory. Kofola má velkou výhodu v tom, že je dlouhodobě velmi dobře vnímaná. Pozitivní emoce jsou pro nás proto klíčové i v každodenním hektickém chodu. Snažíme se všechny zaměstnance seznamovat s novinkami, které vyrábíme, realizujeme ochutnávky a soutěže. Aby to, co firma prezentuje navenek, znal důvěrně i každý zevnitř.

Přejeme si, aby naši lidé žili firemní hodnoty, a když v misi tvrdíme, že "s nadšením usilujeme o to, co je v životě opravdu důležité: milovat, žít zdravě a stále hledat nové cesty", poskytujeme jim prostor realizovat se přesně v duchu této mise. Dohlížíme na jejich pravidelný pitný režim, podporujeme je v účasti na běžeckých a cyklistických závodech a snažíme se také maximálně přispívat ke společenské odpovědnosti. Považujeme za důležité, aby sami zaměstnanci například navrhli, jaké projekty podpořit v rámci CSR aktivit. Komise složená z řadových dobrovolníků o jednotlivých nápadech rozhoduje, a všichni jsme tak spoluodpovědní za to, jak naše firma působí navenek.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.