S&T CZ působí na trhu jako systémový integrátor. Mění se nějak role systémové integrace, rozšiřuje se?

Ano, z našeho úhlu pohledu, kdy vnímáme systémovou integraci především jako integraci informačních systémů s nástroji pro správu dokumentů a dalšími službami podporujícími firemní procesy, její význam narůstá.

Změny jsou vyvolané mimo jiné novými legislativními požadavky, jakými jsou například GDPR nebo eIDAS. Jelikož služby SI zajišťujeme dlouhodobě, pozorujeme rychlé rozšiřování jejich záběru ve veřejném i komerčním sektoru, stejně jako růst poptávky po těchto řešeních a službách.

Čemu se v SI převážně věnujete? Rozšiřujete nějak svoje pole působnosti, nebo se naopak více specializujete?

V oblasti systémové integrace se rozšiřujeme i specializujeme.

Miroslav Bečka (40)
jarvis_5c045325498e6a73a0a00395.jpeg
Foto: Jan Rasch

Ve společnosti S&T CZ pracuje 17 let, během nichž nasbíral mnoho zkušeností z různých pozic od servisního centra v Praze přes vedení obchodních týmů až po vrcholový management. Miroslav Bečka je absolventem Metropolitní univerzity Praha, kde vystudoval obor Mezinárodní obchod. Je ženatý, má syna Viktora. Mezi jeho největší hobby patří vodní sporty, zejména windsurfing, extrémní závody Spartan Race, kondiční běh, lyžování a otužování.

Novinkou u nás jsou kompetenční centra pro informační bezpečnost a nabídka řešení pro správy dokumentů. Týmy našich expertů ale neustále posilujeme i v ostatních oblastech naší činnosti.

Co považujete za svoji konkurenční výhodu?

Naše síla spočívá v šíři nabídky řešení a služeb, vysoké kvalitě našich konzultantů a bezesporu také v našem vlastním produktovém portfoliu, kdy nejsme závislí jen na prodeji produktů velkých výrobců.

Například v důsledku akvizice společnosti PilsCom (řešení pro správu dokumentů, spisovou službu) máme vlastní produkty, licence i vývoj, díky čemuž jsme schopni se lépe a flexibilněji přizpůsobovat zákazníkům a požadavkům trhu.

Jak se daří S&T CZ na českém trhu?

Nejlépe mluví čísla, a ta říkají, že se nám daří velice dobře. Za poslední tři roky zaznamenáváme každým rokem dvouciferný nárůst téměř ve všech oblastech, ať už se jedná o tržby, počty zaměstnanců, ziskovost a všechny další související ukazatele.

Kdo jsou vaši typičtí zákazníci a kdo konkurenti?

Našimi typickými zákazníky jsou středně velké až velké organizace, ať už ze soukromého nebo veřejného sektoru. Konkrétně se jedná o přední české finanční instituce, ministerstva a kraje, významné průmyslové podniky i telekomunikační operátory.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se