Stále více společností potřebuje řešit efektivní správu docházky svých, ale třeba i externích zaměstnanců. Zaměstnavatelé dnes také stále více zavádějí možnost práce z domova, tzv. home office, a potřebují mít informace o těchto zaměstnancích. Ne snad proto, aby hlídali, zda pracují a kolik hodin, ale proto, aby měli přehled o jejich pracovních aktivitách, schůzkách, projektech, ale i dovolených. Určitě je to také dáno stále větší přístupností technologií, které jim tuto správu usnadňují.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se