Společnost Jan Becher − Karlovarská Becherovka se musí vyrovnat s podobným trendem jako domácí pivovary. Spotřeba alkoholických nápojů v Česku spíše klesá, a tak se výrobci musí snažit víc prosadit v cizině.

Karlovarské likérce, jež je součástí nadnárodního koncernu Pernod Ricard, se to daří. Becherovku, svůj hlavní produkt, dlouho vyvážela kromě Slovenska především do Německa, Ruska nebo na Ukrajinu. "V zahraničí se prodá více než 60 procent vyrobeného objemu. V posledním fiskálním období dosáhl export rekordních hodnot. Vyvezlo se 3,6 milionu litrů Becherovky," říká Tomáš Radil, jenž v Becherovce řídí globální vývoz.

Manažer, který je ve firmě několik měsíců, v minulých letech pracoval pro pivovar Bernard. Staral se o vstup na nové trhy. "Tam se exportní marketing za mého působení teprve vyvíjel. Dnes Bernard vyváží asi pětinu své produkce. Tady v Becherovce je to klíčová činnost a na vývoz je kladen velký důraz," srovnává Radil.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.