Americký start-up Beyond Meat, který se proslavil bezmasým burgerem, expanduje do Velké Británie. Jeho burgery čistě rostlinného původu jsou nově v nabídce předního britského řetězce Tesco, jenž balení dvou kusů nabízí za 5,5 libry, tedy 165 korun. Do svého menu je zařadily i některé tamní restaurace.
Tyto burgery se dosud prodávaly vedle USA i v Hongkongu nebo třeba v Kanadě. Právě Británie se má ale stát vstupní branou pro další expanzi do Evropy. Spekuluje se také, že Beyond Meat plánuje primární emisi akcií (IPO), ke které by mělo dojít během několika málo měsíců.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru