V minulosti se poskytovatelé služeb pro automobilový průmysl a subdodavatelé snažili umísťovat svou výrobu i logistická centra převážně do centrálnějších částí České republiky, aby mohli obsluhovat více zákazníků a více automobilek. V posledních letech však začaly automobilky kvůli snižování nákladů na dopravu a úspoře času požadovat umístění svých subdodavatelů co nejblíže k výrobnímu závodu nebo maximálně v okruhu do zhruba 25 kilometrů. Důležité je také dobré napojení na dálniční síť a dostupnost pracovní síly, která v současné době představuje (nejen) pro automobilový průmysl značný problém.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.