Měla nakročeno ke slibné kariéře a snila o tom, že se stane po vzoru svého otce manažerkou ve velké firmě. Už při studiích začala Michaela Kloudová pracovat v marketingu společnosti Unilever, která prodává známé značky potravin a drogistického zboží. Ačkoliv stoupala v kariérním žebříčku, po pár letech se rozhodla z velké firmy odejít a loni v červnu se pustila do vlastního podnikání.

"Neměla jsem co ztratit, nemám děti ani hypotéku nebo jiné závazky. Pár let po škole byl na podnikání ideální čas," dodává k začátkům startupistka, která už při práci v korporátu rozjela projekty pomáhající s vymáháním alimentů a zastavováním protiprávních exekucí.

Když odešla z Unileveru, část lidí v jejím okolí jí zpočátku dávala najevo, že odchodem z dobře rozjeté firemní kariéry udělala chybu. "Hodně lidí nechápalo, proč jsem dobrovolně odešla z místa, kde jsem dostávala dobrou mzdu a kde jsem měla zajištěný postup. Kvůli těmto hlasům jsem se v prvních měsících sama sebe ptala, jestli jsem udělala správně, jestli to zvládnu a jestli se nakonec přece jen nevydám tou známou korporátní cestou," přibližuje své počáteční pocity Kloudová a dodává, že doposud nepřišel moment, který by ji přesvědčil o tom, že se vydala špatným směrem.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru