Německý koncern Volkswagen, do kterého patří i Škoda Auto, bude příští týden v pátek rozhodovat o plánech na dalších deset let. Mimo jiné také dozorčí rada určí, jakým způsobem rozšíří Škodovka svoji výrobní kapacitu.

Škoda Auto se zabývá problémem, který by firmě mnozí záviděli − o její vozy je větší zájem, než dokáže uspokojit.

"Poptávka po našich vozech je tak vysoká, že bychom příští rok dokázali prodat o 200 tisíc aut více, než vyrobíme," uvedl před měsícem pro HN šéf Škody Auto Bernhard Maier.

Německý deník Handelsblatt ve středu napsal, že firma plánuje postavit novou továrnu v Bulharsku nebo Turecku. Podle zdroje z vedení Škody Auto je ve hře mimo zmíněné země ještě Rumunsko. To by bylo vhodné i pro české dodavatele, kteří by to měli k továrně blíže.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • V placené části se dozvíte, proč zřejmě Škoda nepostaví továrnu v Česku a jak nyní řeší vysoký zájem o své vozy.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.