Pojišťovny rozšiřují paletu služeb v rámci havarijního pojištění, aby získaly nové klienty. Podzim v tomto ohledu přinese řadu novinek.

"Na podzim jsme přinesli novou poúrazovou asistenci pro motoristy, kteří se zranili v souvislosti s nehodou anebo užíváním vozidla. Asistence je dostupná 24 hodin denně," popisuje mluvčí Uniqua pojišťovny Eva Svobodová.

Nová asistenční služba pokrývá třeba dopravu do nemocnice, dovoz léků, nákup potravin a hygienických potřeb. Pojišťovna klientovi zajistí i úklid domácnosti, hlídání dětí či přepravu psa do zvířecího hotelu a jeho pobyt v něm.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • V článku se dále dočtete:
  • Kolik zhruba bude stát tzv. malé havarijní pojištění a pro koho bude vhodné.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.