Lukáš Těžký (32) má s prací v marketingu přes dvanáct let zkušenosti. Největší část působil v online full service agentuře eBRÁNA. Během této doby se vypracoval z juniorské pozice na online marketingového manažera. Poté pracoval v Adexpresu, české digitální větvi globální Dentsu Aegis Network, kde měl na starosti performance kampaně klienty jako IKEA, Baťa nebo DATART. Před nástupem do Feedyou se staral o B2B marketing Skliku v Seznam.cz.

“Kromě klasických PPC kampaní připravujeme i strategii pro videoreklamu, kterou chceme využít pro budování značky. Plánuji naše chatboty použít jako interaktivní nástroj marketingové kampaně Feedyou,” říká nový šéf marketingu Feedyou Lukáš Těžký a dodává: “Kombinací videa, performance kampaní a komunikací s chatboty přinášíme zcela nové pojetí online marketingu na evropském trhu.”

Lukáš Těžký vystudoval Mezinárodní vztahy a Evropská studia. Mezi jeho záliby patří cestování, a to především po USA, kino a setkávání s přáteli.

Související