1. Jaké nejčastější chyby dělají firmy při zařizování kanceláří?

2. Proč se společnostem vyplatí investovat do kancelářských prostorů?


Milan Začal
senior sales manager, Techo

jarvis_5bd6de97498e3216c81ba928.jpeg
Milan Začal, senior sales manager, Techo
Foto: HN – Lukáš Bíba

1. "Klíčová je připravenost managementu, aby dokázal kvalitně informovat zaměstnance o tom, že se společnost přestěhuje. Velká část lidí s tím má totiž velký problém. Musíte jim říct o výhodách a o prostoru jako takovém. Nedostatečná informovanost je velkou chybou."

2. "Získat zaměstnance stojí velké úsilí a firma se o ně musí také starat, jinak je velký problém si kvalitní lidi udržet. Velký trend nastolily IT firmy, kde v práci máte téměř veškerý servis, je to taková zlatá klec. Dnešní generace zaměstnanců vám dá velkou část svého dne, ale chtějí něco nazpět. Je nutné investovat do pracovního prostředí, abyste udrželi krok s konkurencí."

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se