Nacházíme se v budově někdejšího moravskobudějovického autosalonu. Jednoduchý exteriér i interiér, šedá betonová stěrka, bílé stěny. Dojem z místa má být podobný dojmu z nové nožířské značky a má ji podpořit. Ne zaprášená kovárna, ale ani umělecký salon. Spíš až sterilní, chirurgické prostředí, všudypřítomné čisté linie. Právě tady už několik posledních týdnů pod taktovkou Ondřeje Němce nedochází k přebírání klíčků od nových vozů, ale vznikají tady výrobky značky Acta non verba. V překladu z latiny jde o přímý vzkaz: činy, ne slova.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Dále se dočtete:
  • Jakým procesem si Němec prošel, než přišel s vlastní značkou a svým prvním výrobkem.
  • Kdo by podle něj měl nebo naopak neměl být designérem.
  • Jak se staví k "nefunkčnímu" designu.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.