Subaru to nemá v Evropě úplně jednoduché. Nekonkuruje největším hráčům na trhu a nabízí auta, která nejsou určená pro masy. Jeho hodnotu ocení ti, kteří si dokážou považovat jedinečnosti koncepce.
Japonský výrobce tu vešel do podvědomí hlavně díky symetrickému pohonu všech kol a motorům typu boxer s protiběžnými písty. I proto se Subaru stalo také synonymem pro univerzální kombíky nebo i SUV, přestože nedosahovaly slávy zavedených konkurentů. Velké renomé mu ale dělal i sportovní model STI, který mezi automobilovými nadšenci znamená pojem už desítky let.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111