Do Česka minulý týden vstoupil po rozsáhlé kampani německý prodejce módy na internetu About You. Po českém Zootu a německém Zalandu jde tak o třetího velkého hráče na poli prodeje oblečení na internetu. Tarek Müller byl jedním ze zakladatelů společnosti a dnes je jejím ředitelem. Firmy chce zákazníky zaujmout především svou aplikací, která se má podobat Instagramu nebo Spotify. V budoucnu chce firma expandovat i na Slovensko nebo do Skandinávie.

V Česku jste před spuštěním udělali velkou kampaň. Jak byste ji zhodnotil?

Dopředu jsme neprozradili, že jsme společnost prodávající módu. Chtěli jsme, aby byli lidé zvědaví. A myslím, že to fungovalo velmi dobře. Podobnou kampaň jsme už použili v Nizozemí, Belgii nebo Polsku. Fungovala nám velmi dobře.

Další hráč s módou na internetu. Na český trh vstoupila německá firma About You

Jak dlouho jste připravovali vaši kampaň?

Asi šest měsíců. Čtyři měsíce jsme testovali náš e-shop. Kromě agentury máme v Česku i tři vlastní lidi.

Jakým způsobem se liší tuzemský trh od ostatních?

Lidé v Česku dávají na módu poměrně hodně peněz. Češi jsou v tomhle nadprůměrní. Jsou také hodně otevření novým značkám. Konkurence je naopak proti Německu mnohem menší. Kromě Zootu tady není nikdo významný.

Proč jste se vlastně pouštěli na český trh?

Chceme postupně na celý evropský trh. Po Česku plánujeme vstoupit na Slovensko a do Skandinávie. V podstatě jdeme postupně z Německa na východ i na západ.

Zbývá vám ještě 50 % článku

Co se dočtete dál

  • V placené části rozhovoru se mimo jiné dozvíte proč je společnost About You podle šéfa Müllera více podobná technologickým firmám jako je Google či Facebook, jaká je cílová skupina zákazníků a jak About You řeší dopravu zboží k zákazníkům v Česku.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se