Na počátku příběhu firmy Stoklasa textilní galanterie byl výlet na trhy do Polska za jedním zlatým knoflíkem. "Zlaté knoflíky u nás nebyly k sehnání. Museli jsme se pro ně vypravit do Polska. Tam jsme našli nejen knoflíky, ale také nitě, vycpávky a další zboží, které na našem trhu v té době chybělo. Zrodil se nápad a z něj firma," popisuje začátky spolumajitelka Alice Stoklasová. Podnikat začala před 28 lety v rodinném domě s partnerem a postupně se rozrůstali a nabírali další zaměstnance.

"Zlom přišel asi před čtyřmi lety, kdy jsme ze 40 zaměstnanců najednou měli 110. Bylo to hlavně díky růstu zakázek z e-shopu, který jsme spustili už před jedenácti lety," říká Stoklasová. Právě prodej přes internet už nyní tvoří přes 70 procent obratu firmy. Kromě toho firma provozuje i 13 kamenných prodejen v Česku. Polovina tržeb je díky zákazníkům z Česka, druhou tvoří zahraniční.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.