Společnosti Apple a Google vyrazily do boje proti nadměrnému užívání sociálních sítí.

V rámci rozšířeného trendu zdravého používání moderních technologií chtějí pomocí aplikace poskytovat svým zákazníkům řešení problému, který přitom samy pomohly vytvořit.

Apple pro to vyvinul nástroj, který pomáhá zorganizovat si čas strávený například prohlížením fotek na Instagramu nebo příspěvků na Facebooku. Ten počítá, kolikrát si majitel vezme telefon do ruky v pracovní době nebo jak často kouká na svítící displej pozdě do noci, a sleduje, jestli mobil zůstane v průběhu týdne zhasnutý dostatečně dlouho na to, aby se člověk stihl třeba v klidu najíst, dostatečně se vyspat nebo si zacvičit.

To vše v rámci nastavení, které si uživatel zvolí sám.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.