Dodavatelé spolu soutěží, kdo dodá nejlevnější energie, kdo získá více zákazníků. Ale kromě samotné ceny hraje velmi významnou roli i správné nastavení služeb, tedy poradenství. Vyžaduje to však trávit více času se zákazníkem, ptát se ho, bavit se s ním o jeho bydlení nebo podnikání. Odměnou nám bude rostoucí počet těch, kdo ocení kvalitní servis a vědí, že je třeba ho zaplatit. Možná je to bude stát pár stovek ročně navíc ve srovnání s nejlevnější nabídkou na trhu, ale i ta jim je nanic, když bude služba v základu špatně nastavená.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se