Téměř pět set výrobků koncernu Unilever bude brzy chybět v prodejnách obchodního řetězce Kaufland. Především v Německu, kde o tom rozhodla centrála firmy. Řetězec tam přestane odebírat všechny výrobky společnosti od polévek Knorr přes čaje Lipton až po kosmetiku Dove. Unilever se rozhodl zvýšit ceny a Kaufland odmítl jeho dražší zboží prodávat.
"Jejich nové podmínky nám neumožňují nabízet to, co našim zákazníkům slibujeme, tedy vysokou kvalitu za nízké ceny," prohlásil Andreas Schopper, vedoucí nákupu společnosti pro Německo.
Některé zboží nebude k dostání ani v Česku a dalších zemích střední a východní Evropy, kde řetězec působí. "V Česku nejde o všechny produkty Unileveru. Opatření se týká značek Knorr, Sunlight, Coccolino a Surf," uvedla o potravinách a čisticích prostředcích mluvčí českého Kauflandu Renata Maierl.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru