Téměř pět set výrobků koncernu Unilever bude brzy chybět v prodejnách obchodního řetězce Kaufland. Především v Německu, kde o tom rozhodla centrála firmy. Řetězec tam přestane odebírat všechny výrobky společnosti od polévek Knorr přes čaje Lipton až po kosmetiku Dove. Unilever se rozhodl zvýšit ceny a Kaufland odmítl jeho dražší zboží prodávat.
"Jejich nové podmínky nám neumožňují nabízet to, co našim zákazníkům slibujeme, tedy vysokou kvalitu za nízké ceny," prohlásil Andreas Schopper, vedoucí nákupu společnosti pro Německo.
Některé zboží nebude k dostání ani v Česku a dalších zemích střední a východní Evropy, kde řetězec působí. "V Česku nejde o všechny produkty Unileveru. Opatření se týká značek Knorr, Sunlight, Coccolino a Surf," uvedla o potravinách a čisticích prostředcích mluvčí českého Kauflandu Renata Maierl.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru