Bary po celém světě nabízejí hostům pestrou škálu značkových lihovin od proslulých výrobců. Velké společnosti jako britský Diageo nebo francouzský Pernod Ricard jsou přítomny prakticky všude a na podporu svého prodeje dávají každý rok miliardy dolarů. Přesto ani zdaleka nedosahují takových prodejů jako hlavní lokální značky, které se nabízejí v jedné či jen několika málo zemích.
Do žebříčku deseti nejprodávanějších lihovin, který pravidelně sestavuje londýnská analytická společnost International Wine & Spirits Research (IWSR), se dostala pouze jedna globální značka. Je to vodka Smirnoff, jež patří britskému Diageu. Loni se jí vypilo zhruba 230 milionů litrů. Ostatních devět značek je lokálních.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru