Sociální síť Twitter byla relativně dlouho stranou zájmu českých politiků. Ještě před osmi lety ani jejich technologicky nadšení marketingoví poradci nevěděli co s ní. ODS se kdysi progresivně pokusila nasadit do volební kampaně hashtagy, ale voliči je odzívali. Kandidáti SPD měli povinně své účty, ale jakmile odezněla předvolební kampaň, zavládlo na Twitteru pusto a prázdno. Měnit se to začalo s aktivitou týmu Andreje Babiše, který si rychle vybudoval náskok před ostatními.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Politici pochopili, že kontroverze na Twitteru láká a může snadno otáčet nálady veřejnosti proti tradičním médiím.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se