Schůzky během dne patří mezi největší zabijáky produktivity. Po jakémkoliv vyrušení trvá průměrně 23 minut, než se člověk vrátí k původní práci. Množství zbytečných meetin­gů řeší už i firmy v Česku.

"Na poradách se sice hodně diskutovalo, často jsme ale nedocházeli k rozhodnutí. Takovými schůzkami jsme ztráceli čas i motivaci," popisuje Soňa Schwarzová, členka představenstva NN pojišťovny a penzijní společnosti. Pozvánky na porady ve firmě lidé rozesílali bez uvedení předmětu, připojení podkladů nebo popisu cíle. Účastníci se pak scházeli nepřipravení, protože nevěděli, jaký je účel porady a k čemu by měla dojít.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • S jakým zlepšovákem přišla NN pojišťovna, aby byly její porady účelnější a zábavnější?
  • Jak se k poradám staví hlavní ekonomka Raiffeisenbank Helena Horská?
  • Co pomohlo Facebooku k lepší organizaci meetingů?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru