Výrobce sportovního oblečení Adidas pokračuje v dobrých výsledcích z poslední doby. Německá značka ve druhém čtvrtletí meziročně zvýšila tržby o čtyři procenta na 5,26 miliardy eur (88,3 miliardy korun), rostly i marže a čistý zisk se meziročně zlepšil o pětinu − dosáhl 418 milionů eur (5,7 miliardy korun).
Firmě se dařilo zejména na klíčových rozvojových trzích v Číně a v USA, naopak stagnovaly evropské prodeje. Nedávno skončené mistrovství světa ve fotbale, jehož je Adidas tradičně jedním z hlavních partnerů, bylo jedním z hlavních tahounů růstu.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru