Společnosti Amazon a eBay, které dominují v evropském elektronickém obchodu, se musí připravit na nástup dravé konkurence z Číny. Tamní internetoví prodejci Alibaba a JD.com dosud o svých plánech na starém kontinentu příliš nemluvili. Nyní potvrdili, že chystají průnik na evropský trh, a začínají zveřejňovat podrobnější plány expanze. Dotknou se i Česka, kde má zkušenosti s nakupováním v e-shopech devět lidí z deseti.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • V placené části se dozvíte, jak se vede čínským internetovým firmám a jak jsou na tom elektronické obchody v Evropě.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru