Senátní a komunální volby v říjnu se blíží a s nimi i nejintenzivnější část předvolební kampaně. Pravděpodobně nejvýraznější v ní bude hnutí ANO. To za ni podle svých předběžných odhadů na všech úrovních utratí zhruba 150 milionů korun.

Hlavní manažer hnutí a poslanec Jan Richter však zdůrazňuje, že jde o souhrnnou částku včetně peněz, které si samy seženou místní organizace. "A hlavně je to predikce. Třeba ty peníze neseženou a mají velké oči, vždyť to tak většinou je," říká Richter.

Část z toho spolknou výdaje na senátní volby. ANO chce postavit kandidáta ve všech 27 obvodech, ve kterých se volí. V každém z nich je možné utratit maximálně dva miliony korun (další půlmilion v druhém kole), což dělá 54 milionů jen pro boj o horní komoru parlamentu v prvním kole.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Jak vysvětlují rekordní výši rozpočtu ANO na komunální a senátní volby experti na politický marketing? Proč není u komunálních voleb nastaven pro politické strany finanční limit, jako je tomu u voleb senátních či těch do Poslanecké sněmovny?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.