Britský tým Sky získal v neděli šestý titul z posledních sedmi ročníků prestižního cyklistického závodu Tour de France. To, že by měl vyhrát někdo jiný než reklamní nástroj televize Sky, o jejíž ovládnutí nyní soupeří další mediální giganty Comcast a Disney, už snad nikoho ani nenapadlo.
"Problém Sky je, jak úspěchů dosahují. Vše dělají stejně, strojově, s velkou dávkou arogance k tomu. Mají kapsy plné peněz a všem a všude je ukazují," cituje britský deník Guardian Philippa Mauduita, sportovního ředitele konkurenčního týmu UAE Team Emirates. A pokud se tak vyjádří člověk, jehož stáj financují peníze arabských šejků, je třeba zpozornět.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru