Britský tým Sky získal v neděli šestý titul z posledních sedmi ročníků prestižního cyklistického závodu Tour de France. To, že by měl vyhrát někdo jiný než reklamní nástroj televize Sky, o jejíž ovládnutí nyní soupeří další mediální giganty Comcast a Disney, už snad nikoho ani nenapadlo.

"Problém Sky je, jak úspěchů dosahují. Vše dělají stejně, strojově, s velkou dávkou arogance k tomu. Mají kapsy plné peněz a všem a všude je ukazují," cituje britský deník Guardian Philippa Mauduita, sportovního ředitele konkurenčního týmu UAE Team Emirates. A pokud se tak vyjádří člověk, jehož stáj financují peníze arabských šejků, je třeba zpozornět.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • V placené části se dozvíte, jaký je rozpočet týmu Sky a jeho soupeřů, nebo to, co stáj televizi Sky přináší.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se