Udržitelný byznys je jediný model, který může přinést dlouhodobé výsledky a bude relevantní pro budoucí generace. Měl by sloužit nejen svým akcionářům, ale také planetě a celé společnosti. Dnešní podoba kapitalismu však příliš mnoho lidí opomíjí. Nůžky mezi lidmi se rozevírají, planeta je hodně zatěžkávána a důvěra v podnikání je stále velmi nízká. Může byznys skutečně napomoci restartovat současný systém? V Unileveru jsme přesvědčeni, že ano.

Chceme pomáhat vytvořit svět, v němž každý může žít dobře v rámci přirozených hranic naší planety. Využíváním našich firemních zdrojů se jako byznys snažíme napomoci řešit řadu závažných společenských a environmentálních otázek. Náš Unilever plán udržitelného rozvoje představený v roce 2010 leží v centru našeho obchodního modelu. Je naším závazkem, jak podnikat udržitelně − růst jako byznys a zároveň zmenšovat naši environmentální stopu a zvyšovat pozitivní celospolečenský dopad.

O úspěchu tohoto plánu hovoří naše výsledky. Cíle, které jsou stanovené do roku 2020, jsme už z 80 procent splnili. V současnosti také vlastníme 26 udržitelných značek, jež zmíněné cíle přímo naplňují. V posledních čtyřech letech tyto značky na globální úrovni překonávají průměrnou míru růstu naší společnosti, přičemž v roce 2017 stály za 70 procenty našeho růstu, což je fenomenální úspěch.

Ve společnosti Unilever pracuje už od roku 2001, na současné pozici je od roku 2016. Předtím působil v Nestlé. Vystudoval University of Cardiff ve Velké Británii.

Jako firma samozřejmě neznáme všechny odpovědi na stále se měnící výzvy současného světa, a navíc největší výzvy, jimž čelí svět, nemůžeme řešit sami. Změna na úrovni systému vyžaduje spolupráci všech. Proto jako firma podporujeme řešení Cílů udržitelného rozvoje OSN.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 40 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.