Legendární zpěvačka Marta Kubišová, symbol společenských změn v naší moderní historii, poprvé v životě souhlasila s tím, že natočí televizní reklamu. Nabídky měla už dříve, ale žádná pro ni nebyla přijatelná. Podle svých slov nechtěla například propagovat výrobek nejmenovaných mlékáren, protože by ve spotu musela na melodii Modlitby pro Martu zpívat, ať sýr dál zůstává s touto krajinou. Přemluvit se nechala až teď a od května propaguje menší pražskou realitní kancelář.

Když jsme výsledek této spolupráce předložili odborné porotě v našem týdeníku Marketing & Media, zavládly všeobecné rozpaky. Mnoho porotců nechtělo reklamu vůbec komentovat a ten zbytek se snažil zachovat diplomatický tón z úcty k životnímu příběhu a ka­riéře Marty Kubišové.

Součet hlasů byl ale nekompromisní, reklama skončila úplně poslední. V těch 30 sekundách stopáže dostalo na frak v podstatě každé řemeslo, na které si vzpomenete: kamera, svícení, střih, scénář, produkce… a tak bychom mohli pokračovat. Dokonce ani počasí se nepovedlo.

Pražská realitka chtěla světu vzkázat, že je na ni spolehnutí. Mohla to udělat mnoha způsoby, ale vybrala si profláknutou cestu spolupráce s celebritou, která má na propagovaný subjekt přenést trochu svého charismatu a důvěryhodnosti. A proč si firma vybrala zrovna Kubišovou? Protože byla partnerem jejího rozlučkového turné.

Organizovala ho agentura VDN Promo a jaksi bokem z této spolupráce vzešel i reklamní spot. Natáčel se loni v listopadu na Dobříši a celkově působí, že ho všichni zúčastnění chtěli mít hlavně rychle za sebou. Standardní produkce televizní reklamy je dlouhý proces, kde si klient i agentura dolaďují představy, zajišťují se lokace, připravují se ideální podmínky pro natáčení a nějaký čas zabere i postprodukce.

V případě reklamy na rea­litku se ale tohle všechno přeskočilo. Vypadá, jako kdyby ji natočili za půl hodiny na mobil, protože video přece může dělat každý.

V článku se dále dozvíte

  • Pohne reklama se známostí značky? Bude mít obchodní dopad?
  • V jakých reklamách se objevili slavní čeští zpěváci a zpěvačky?
  • A v čem byl rozdíl oproti Kubišové?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.